Ik heb gisteren besloten dat Anne-Marie toch mijn mol blijft!
Tim zou het heel goed kunnen zijn (al zie ik weinig rood in de overzichten van Heinz), maar er zijn te veel opdrachten waarbij ik niet goed kan bedenken hoe Tim gemolt heeft. Ik zal er niet van wakker liggen als Tim het wel is. Maar geen switch!
Zolang je je er zelf maar prettig bij voelt zou ik zeggen.
Ik zit nu al geruime tijd 'op' Tim maar het blijft een beetje tegen wil en dank.
Ik kan gewoon te weinig 'bewijs' vinden om naar iemand anders over te stappen.
Niet alles klopt maar bij anderen kloppen meer dingen niet heb ik de indruk.
Ik zou alleen noch Liesbeth noch Tim (maar het geldt voor Liesbeth nog meer, die ontken ik.
) een leuke of interessante Mol vinden.
Toegegeven, we moeten afl 10 afwachten want misschien hebben we eea nog niet gezien.
Het probleem is alleen dat ik van de andere drie echt geen mol kan maken. Heel heel misschien een klein kansje voor William dan nog, als ze toch een 'rookgordijn' hebben gemaakt van die onderhandelingen. Maar eigenlijk van de andere twee dames echt niet.
Alles wat hier genoemd wordt is begrijpelijk maar wat mij betreft te ver gezocht om als molactie te betitelen. Mja ach Jon was ook ineens de mol, dus sja.
Ik hoop op een verrassing, maar dan wel een waar wel wat gemold is, en waar het niet alleen maar vage suggestie is. Vooralsnog zie ik daartoe weinig mogelijkheden behalve de hoofdverdachten en zoals gezegd een kleine kanttekening bij William omdat die iig wel een duidelijke molstactiek zou hebben gekozen, van deze drie, en ook wel wat vreemde dingen heeft gedaan.
Ik waardeer je keuze wel, want uiteindelijk gaat het ook om het plezier aan het programma en eerlijk gezegd ligt dat voor mij op dit moment nog zuiver bij het zoeken naar hints en dergelijke.
(even los van het plezier van het bekijken van de afl an sich natuurlijk.
)
ETA:
Aan de Anne-Marie en Hadewych verdenkers.
Wat zou hun molstactiek zijn volgens jullie?