Ik blijf deze week maar weer gewoon bij Anne-Marie, maar de rest zit dicht bij haar in de buurt.
Ik heb gister mijn semi-objective analyse in excel bijgewerkt, hierin worden per opdracht mol- & kandidaatpunten verdeelt en d.m.v. een statistische onverandwoorde methode bij elkaar opgeteld.
- Tim scoort eigenlijk vrij slecht tot de laatste aflevering, waar hij een deel van zijn punten in zijn schoot geworpen krijgt door zijn rol in de schilderijen opdracht.
- Wat mij verbaaste is dat Liesbeth vanaf aflevering 2 consistent op nummer 1 blijft staan, terwijl ik haar helemaal niet verdenk. Dit komt volgens mij doordat ze vaak het voortouw neemt in de groep (bijv. bij de trap) en weinig kandidaat punten verdient.
- Anne-Marie eindigd als tweede. Ze heeft de meeste molpunten, maar ook erg veel kandidaten punten, bijvoorbeeld door het raken van het vlot bij het boogschieten.
- Hadewych heeft een stuk minder punten als de rest en zakt daarmee toch weer naar de onderste plek op mijn verdachten lijstje.
Op basis hiervan zie ik geen reden om naar Tim te switchen. Liesbeth en Hadewych zijn gevoelsmatig niet de mol... dus blijft het Anne-Marie.