Hopelijk krijgen we geen surprise ontknoping vanavond, zoals toen bij Yvon. Maar nu ik erop terugkijk ... toen kon het waarschijnlijk niet anders, zo verdacht was zij. Dat zit nu wel een beetje anders, met drie evenwaardig verdachte Mollen.
Heb veel liever dat er nog niks bekend wordt gemaakt, zelfs geen verliezer, net omdat de drie Molkandidaten zo aan elkaar gewaagd zijn. En daarbij, deze week heb ik amper de tijd gevonden om mijn bevindingen te posten. Als de Mol vandaag nog niet bekend is plan ik meteen een marathonuitzending. Nog een extra weekje speuren kan deugd doen, en graag zou ik Liesbeth in mijn laatste oordeel meenemen. Al heb ik wel een beetje het gevoel dat ze de verliezer gaat zijn. En daarna is het tijd voor een Molduel Anne-Marie vs. Hadewych. Als je het mij vraagt, dat wordt pas een bloedstollend gevecht. Wie dat gaat winnen is me nog een raadsel, stier Hadewych of toreador Anne-Marie met de rode lippen?
Het blijft voor mij een dubbeltje op zijn kant. Hopelijk heb ik het geluk aan mijn zijde en valt het naar de juiste zijde, want wat is het verdomd spannend!
Als er op dit moment iemand met een lasergun op mij gericht stond en ik moést antwoorden op de vraag Wie is ... de Mol? zou ik met twijfelachtige ogen zeggen, Hadewych. Maar niks is zeker in dit spelletje want Anne-Marie vind ik even verdacht, dus ik wacht de aflevering af, let nog eens extra op Hadewych én Anne-Marie en dan ben ik na de aflevering misschien weer wat wijzer. Of niet. Ik vermoed dat laatste.
May the best Mole win!