Komt er nog zo'n mooie regenboogchart Qper ?
Dat kan. Ik ben alleen bang dat je er niet heel veel wijzer van wordt, want het ligt heel dicht bij elkaar.
Toelichting:
Groen = Kandidaat voert opdracht goed/kandidaats uit
Rood = Negatieve actie in beeld
Oranje = Kandidaat kan hier gemold hebben, maar is niet hard te maken
Geel = Ik kan de rol van deze kandidaat als mol bij de opdracht niet goed plaatsen
Heb even geen tijd om weer allemaal toelichtingstags erin te zetten, maar pak er even een paar uit.
- Bij het maken van de chart ging uit van geen voorkennis/inzage bij de onderhandeling, daarom is 4.3 groen voor Annemarie en Hadewych. Met inzag mag je deze oranje maken.
- 1.2: Liesbeth vind niks met de kaart van Annemarie. Ook loopt Annemarie opzichtig voorbij de vrijstelling. Hadewych stuurt Marit mogelijk verkeerd, maar zij vind juist wel kokers.
- Bij 2.2 geeft Annemarie wel een paar goede letters, maar ze kiest er voor om mee te gaan in het foute antwoord van Maarten. Daarom rood.
- Bij 4.1 staan Liesbeth en Hadewych direct goed. Mogelijk speelt Annemarie in op het wantrouwen van Marit.
- Bij 5.1 geeft Annemarie in eerste instantie een fout antwoord en wordt ze gecorrigeerd door de rest. Daarom oranje. Liesbeth helpt goed mee. Hadewych zet Frits op het verkeerde spoor.
- 6.3: Liesbeth groen omdat ze de discussie afkapt. De rol van de andere 2 is moeilijke te plaatsen.
- 7.1: Het is Annemarie die op de kop begint te schrijven. Als ze hier achterkomen schrijven Hade en Liesbeth fanatiek de antwoorden opnieuw op. (Nb, de joker die Hade koopt beschouw ik als buiten de opdracht om en staat daardoor niet in het overzicht)
- 7.2: Hadewych gaat als enige tegen de voorspelling van de mol in.
- 8.2: Hadewych herkent de anderen, daarom rood. De andere 2 oranje omdat ze expres hebben kunnen kiezen voor kleding die juist erg opvalt.
- 9.1; Annemarie rijdt langzaam en verkeerd. De andere 2 kunnen klooien met de telefoon.
Hoewel het heel dicht bij elkaar ligt, is Hadewych degene met de meeste negatief uitgevoerde opdrachten. Echter ook degenene (naast Liesbeth) met de meeste positief uitgevoerde opdrachten. Annemarie is degene met de meeste mogelijke molacties, alleen geldt voor het merendeel dat ik ze niet hard kan maken en het vooral specualtie is