Nou, ik heb anders afgelopen weken weer enorm genoten van alle oud-Lingopresentatoren. Oh Nance! Waarom moest jij toch weg!
Lingo zou oorspronkelijk in 2004 of 2005 van het scherm verdwijnen omdat het concept uitgemolken zou zijn. Nance had intussen een ander projekt, maar Lingo bleef, vooralsnog voor 1 seizoen. Toen moest hals over kop een nieuwe presentator worden gevonden, en die lacht zich nu een bult, omdat dat vervangen van Nance nu al 6 jaar duurt.
100 procent zeker ben ik niet van deze gang van zaken, maar er staat me iets van bij dat Nance zou hebben gekozen voor zekerheid, en die had ze bij het mogelijk wegvallen van Lingo dus niet.
OT dan maar weer, nu eigenlijk als vaststaand mag worden beschouwd dat Pietr Jan Hagens het presentatiestokje uit handen heeft moeten geven, lijkt het er ook steeds meer op dat degenen die ART al in een vroeg stadium als opvolger hebben genoemd, toch gelijk krijgen.
Overigens: wat weten we van een blad als Prive? Als dat 24 mei verschijnt, en de Volkskrant reageert daar een dag later op, wanneer zouden de kandidaten dan gespot kunnen zijn? Theoretisch kan dat 23 mei zijn geweest, maar dat vind ik wel erg kort dag. Maar het moet in mei zijn geweest, en hoe je het ook wendt of keert, PJ op 21 en 31 mei in eenvandaag, is daar niet mee te rijmen.
Dus wat mij betreft: geen twijfel (meer) over het feit dat er een nieuwe presentator is. Weet iemand zich trouwens nog de presentatie van Terra Incognita voor de geest te halen? Ook daar zagen we Art al.