Waarom zijn zoveel mensen negatief over potentieel Art als presentator?
Zijn veel mensen dat? Ik heb niet het idee dat ik die negativiteit echt zie hier, althans niet als algemeen heersende opvatting.
Persoonlijk heb ik er een heel gemengd gevoel bij. Aan de ene kant vind ik dat Pieter-Jan het geweldig goed doet en ik zou het jammer vinden als hij het niet meer zou doen. Hij past bij het programma en de keuze destijds voor hem is een hele verstandige gebleken.
Aan de andere kant, áls er dan een andere presentator moet komen dan heeft Art mijn zegen. Juist vanwege wat ik van hem heb gezien in de rol van kandidaat. Ik heb geen idee hoe het zal "staan" met hem als presentator, maar ik weet nu wel dat hij een erg leuke jongen is en ik ben wat dat betreft ook wel erg benieuwd naar zijn manier van presenteren bij dit programma.
Hij heeft ook Peking Express en dergelijke programma's gepresenteerd, maar daar hangt zeker niet zo'n mystieke sfeer rond als rond WIDM en het is dan ook een totaal ander soort programma. Het is nog heel erg afwachten of hij "past" bij WIDM.
En misschien gaat het me wel helemaal niet bevallen met Art als het nieuwe gezicht van WIDM. Wie weet. Maar nu is nog te vroeg om te oordelen. Met een echt
oordeel over een nieuwe presentator - wie dat dan ook zou zijn - zouden we eigenlijk zeker tot 2014 moeten wachten naar mijn idee. Maar ik kijk er wel naar uit.