Ik weet niet waarom iedereen hier zo moeilijk over doet?
Alleen omdat PJ zegt, ik weet van niks?
Wat moet hij dan zeggen, ja idd het is zo..?
De reden dat het bij Angela en Karel zo duidelijk in de media was is duidelijk: Het verliep met nogal wat strubbelingen. Angela vertrok en met Karel was er een kort geding. Geen van beide was bevorderend voor de werkrelatie mogen we aannemen.
Of het geheel naar wens is geweest van PJ zal giswerk blijven lijkt me, iig zolang 'wiens brood men eet, wiens woord men spreekt' geldt.
In ieder geval.. Er vanuit gaande dat er een nieuwe presentator zal komen, en ja nogmaals, daar ga ik gezien de feiten voor zover bekend van uit, dan zou ik echt niet weten wie dat anders moest zijn dan Art...
1. De Avro roept al jaren om 'verjonging' blabla (daarom moesten Angela en Karel immers het veld ruimen??)
2. Het is duidelijk dat widm een cross-section publiek aantrekt, maar vooral ook deels jongere kijkers met de huidige BN samenstelling. Art sluit daarop perfect aan.
3. Het ligt in het verlengde van eerdere reality shows door hem gepresenteerd.
Belangrijkste argumenten:
4. Het zou als overwegend argument gebruikt zijn om hem over de streep te trekken (dat zie ik de overige shows die hij presenteert, hoe gevarieerd ook, nog niet doen want daarvan is het kijkerspubliek te variabel/ laag (ZoMoslima) of (nog) onbekend (Fort Boyard, Mag Ik U Kussen).
Diversiteit an sich is een argument maar geen sterk genoeg om zijn behoorlijke vinger in de pap bij diverse goed scorende producten bij Net5 te compenseren laat staan overtroeven - en ik neem aan dat dat bij de overstap toch de bedoeling is..
)
5. Hij is qua houding en postuur 100% herkenbaar in beeld (weliswaar van achteren) in de eerste beelden.
Goed, advocaat van de duivel.
Laten we stellen dat het ondanks deze (steekhoudende, mi) argumenten NIET Art is, maar wel een andere presentator van de Avro.. Wie zou het dan plausibelerwijze kunnen zijn?? Met name nadat Art al zoveel andere programma's (ie mindere goden..) heeft gepresenteerd, de laatste tijd..??