Ha, dus toch. Alles wees er eigenlijk al op dat Art de nieuwe presentator zou gaan worden. Jammer van de Telegraaf. Jammer zelfs dat ik geen abonnee ben van de Telegraaf, want dan had ik hem nu demonstratief kunnen opzeggen.
Enfin, Art als presentator. Hoe zal dat zijn? Eerlijk gezegd heb ik daar wel vertrouwen in. In Fort Boyard kwam hij niet zo sterk over, maar zoals Daedalus al opmerkte kwam dat mede door de grappen van Gerard Ekdom. Ik vond deze opzet van Fort Boyard met de dubbelpresentatie trouwens sowieso al wat tegenvallen.
In Peking Express heb ik Art nog nooit gezien. Hooguit dat ik met zappen een keer langskwam. Het bleef niet hangen in ieder geval.
De moeder van Art hoopt dat hij een voorbeeld zou nemen aan Karel. Ik denk dat hij dat best kan, zou in begin nog wat onwennig zijn, hij heeft m.i. wel laten zien (zowel in Fort Boyard als in het vorig seizoen van Wie Is De Mol) dat hij sarcastische trekjes heeft. Ik vond Karel dat perfect doen en ik miste het eigenlijk wel een beetje bij Pieter Jan. Hopelijk komt het bij Art, wel op zijn manier, weer terug.
En wat zijn leeftijd betreft.. Hoe oud was Angela toen zij 12 jaar geleden de eerste Wie Is De Mol presenteerde? Ik denk dat de leeftijd er niet veel toe doet. Art is niet te oud voor de jongere kijkers en zeker ook niet te jong om enig overwicht te hebben over de groep.
Ik wens Art veel succes met de presentatie van de beste programma van de Nederlandse tv en wil Pieter Jan nog bedanken voor de afgelopen seizoenen.