Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Iemand die dit voorval/deze theorie kan bevestigen? Is Arijan, op de deelnemerspagina, naar beneden verplaatst nadat hij afviel? Zó niet, dan Spoiler (klik om te tonen/verbergen)is het dus gewoon logisch dat de volgende exit Elise is.
Maar Cistine gaat niet kloppen met de Twitter spoiler.
Spoiler klopt niet langer, mogelijke afvaller Elise zat in het winnende team en Cystine (de beoogde winnares) ligt eruit. Wel raar dat ze dan zogenaamd op dezelfde dag thuis zouden komen volgens twitter. Hint voor de volgende aflevering?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Aflevering 6: 15 december 2011De vijf overgebleven pelgrims steken de grens over naar Israël. Brengt een nacht in de kibboets weer rust in de groep? Of is de eindstrijd al in volle hevigheid losgebarsten? Een plek in de halve finale, dat is de inzet van een wilde achtervolging die wordt ingezet aan de beroemde Geboortekerk in Bethlehem.In de volgende spoiler wordt aflevering 6 besproken. Die wilde achtervolging die wordt genoemd, is dat de 'ben hur' opdracht die we in de trailer hebben gezien? Al leek het me logischer deze in Jordanië te doen, aangezien dat bij WIDM ook gebeurde..
Die 'ben hur' opdracht gebeurd ook in Jerash, Jordanië. Tenminste, naar wat ik heb kunnen zien lijkt het enorm veel op Jerash en ik kan me niet voorstellen dat het daar niet gehouden wordt..
Team indeling volgende aflevering:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Team 1:MirjamWinstonTeam 2:RobinNelliMohammed
kan de sleutel gebruikt worden als je in een verliezend team zit van 2 personen?
Opzich klopt dat nogwel, naast het feit dat Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Elize, op dezelfde dag thuis kwam.Of er vallen twee kandidaten af, zeer onwaarschijnlijk. Of Cystine valt af, vrijwel direct gevolgd in de volgende aflevering Elize, waarbij ze samen in het vliegtuig naar huis zijn gevlogen. (Of te wel Cystine heeft een paar dagen in een hotel gezeten.)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
897 gasten en 0 vaste bezoekers