Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 23
en we hebben iig de 3de joker ook gehaald
heh.. wilde ik net even een rustig avondje - filmpje kijken of iets dergelijks.. moet ik weer aan de bak Ach, voorgaande ihvh ging het ook in een vloek en een zucht [alhoewel dat kwam omdat ik de halve cast van gtst had gekregen]
Overigens hoe staat het met het woord met de groene letters? Ik heb al wat oplossingen binnen, of ze goed zijn, dat houd ik in het midden. Het teamlid dat als eerste het goede antwoord geeft wint het spel voor zijn team.
Alright - zullen we eens beginnen?--#1: Schrijfster van het kinderboek De Droommeesters
Mylene de la Haye
Awwriiiight --#2: Deze man met een korte achternaam heeft problemen door de bomen te kijken - en zingt eigenlijk gewoon liever over z'n vader
Wat een omshrijving zeg
We gaan lekker!--#3 heeft een lekker moeilijke naam. Desondanks speelde hij in Shouf Shouf Habibi met een voornaamgenoot. Degene van de twee die wordt gezocht was tevens te zien in een film over ijsprincesjes.
Ja hoor --#4: Little Green Bag. Need I say more? Goed, zijn lievelingseten is vermoedelijk een Spaanse Witte Duif
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
683 gasten en 0 vaste bezoekers