Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Haha wat leuk dat Jantien je moeder is. Mijne is Anniek.
Is Anniek je moeder of je favoriete kandidaat?
Even nadenken... ArnoudDeborahFokeJohnPetraRobinSandyWarnerWillyWilmieBjörnCorDanDoortjeGerdaNazifeNicoSigridWardYvonneDickEllenErikGeorgeHarryJantienJohnKarenKerstinPamélaPrinceAafkeAstridChandrikaEliseFerdiJulienLouisPatriciaRenéRonGijs StavermanIsabelle BrinkmanJim de GrootLottie HellingmanMarc-Marie HuijbregtsRoeland FernoutSander de HeerVictoria KoblenkoYvon JaspersYvonne van der HurkChris TatesFrédérique HuydtsGeert HoesLiz SnoijinkMary-Lou van SteenisMilouska MeulensPeggy VrijensRichard GroenendijkRoderick VeeloToine van PeperstratenAlex KlaassenDick JolEva van der GuchtInge IpenburgLiebeth KamerlingMenno BentveldNadja HüpscherPaul RabberingRenate VerbaanSander LantingaAnnete van TrigtCoen SwijnenbergDennis WeeningDunya KhayameEdo BrunnerGeorgina VerbaanJoris LinssenNicolette KluijverPatrick MartensRegina RomeijnAnniek PheiferDennis StormFroukje JansenHans SchiffersJon van EerdPaula UdondekRick EngelkesSebastiaan LabrieVera MannViviënne van den AssemArjen LubachBarbara BarendErik van der HoffFrits SissingHind LaroussiKim PietersManuel VenderbosSanne VogelTim AkkermanAnna DrijverArt RooijakkersHanna BervoetsHorace CohenJan KoojmanKarin de GrootMiryanna van ReedenPatrick StoofPepijn GunnewegSoundos el AhmadiJa dat waren ze wel.(ik heb er één naam tussenuit gehaald, wie het weet mag het zeggen )
die van mij is jantien , uit seizoen 3, maar dat is omdat ze mijn moeder is
Hé dat is ook mijn favoriet! En ze is niet eens mijn moeder Wel 1e plek delen met Harry trouwens
hoe lang heb je daar over gedaan
Waar staat Loretta Schrijver?
OEHHH wat een molloot ben jij!!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
naam, RealityNet
Nu online
361 gasten en 3 vaste bezoekers