Tijd voor de eerste eliminatie!
Maar eerst, een paar andere mededelingen.
Toen kevintuut het jammere nieuws kreeg dat hij niet in het huis mocht, heb ik hem wel beloofd dat als LdHmolletje (die voor de 1e HoH-opdracht niet te bespeuren viel) bij het stemmen ook nog niet online zou zijn en dus niet gestemd zou hebben, kevintuut in LdHmolletje's plaats kon komen. Omdat LdHmolletje dan al de hele "eerste week" niet actief meegespeeld zou hebben.
Nu... ik heb van één iemand inderdaad geen stem mogen ontvangen... maar dat was niet van LdHmolletje. Dus helaas kevintuut, je komt niet meer terug in het spel.
Wel ga ik het niet-stemmen meerekenen als een stem op jezelf. Dat wil zeggen dat als je niet op tijd een stem hebt opgestuurd, je automatisch de volgende keer dat je genomineerd bent al sowieso één stem tegen hebt, namelijk die van jezelf (omdat je dus niet gestemd had). Deze ronde heb ik geen stem ontvangen van... Bodejos.
Bodejos, jij hebt bij je volgende eliminatie dus al één tegenstem.
En dan nu tot de orde van de zaak. Molcrazy en wouss, jullie zijn de genomineerden. Op Bodejos na, heeft iedereen gestemd. En er lijkt verdeeldheid te heersen in het huis.
Met een resultaat van 5 tegen 3...
Molcrazy
jij blijft nog in het spel.
Wouss... jij bent geëlimineerd.
Zodadelijk volgt de 2e HoH opdracht.