Dus:
Van 20:30 tot 22:00 -
hilloVanaf wanneer hillo gegokt heeft anderhalf uur, of van 22:00 tot 23:30 -
matchbox. Maar hillo ook nog, zolang matchbox niet gegokt heeft.
Vanaf wanneer matchbox gegokt heeft anderhalf uur, of van 23:30 tot 01:00 -
Swifty. hillo ook nog, zolang matchbox en Swifty niet gegokt hebben. matchbox ook nog zolang Swifty niet gegokt heeft.
Vanaf wanneer Swifty gegokt heeft anderhalf uur, of van 01:00 tot 02:30 -
NextGP (ook hillo, matchbox, swifty nog, als niemand dan al gegokt heeft, dit ga ik nu niet meer herhalen, ik hoop dat het duidelijk is)
Vanaf wanneer NextGP gegokt heeft anderhalf uur, of van 02:30 tot 04:00 -
niekypsvVanaf wanneer niekypsv gegokt heeft anderhalf uur, of van 04:00 tot 05:30 -
LdHmolletjeVanaf wanneer LdHmolletje gegokt heeft anderhalf uur, of van 05:30 tot 07:00 -
MolcrazyVanaf wanneer Molcrazy gegokt heeft anderhalf uur, of van 07:00 tot 08:30 -
BodejosVanaf wanneer Bodejos gegokt heeft anderhalf uur, of van 08:30 tot 10:00 -
VieffanVanaf wanneer Vieffan gegokt heeft anderhalf uur, of van 10:00 tot 11:30 -
AddieEn dan begint alles weer van voor af aan bij hillo.
Je hoeft bovendien niet meer op mij te wachten op een antwoord om te zien of een gok juist of fout was. Iedereen mag al gewoon gokken, als hij/zij aan de beurt is. Zodra ik online kom, kijk ik het na en zeg ik of iemand het juist heeft.
Je anderhalf uur tijd gaat trouwens ook al lopen als je voorganger al gegokt heeft. Stel dat hillo NU gokt, dan gaat de anderhalf uur tijd voor matchbox nu al in.
Hopelijk is dit duidelijk. In mijn hoofd wel, maar geen idee of het er goed uitgekomen is.
Als je nog vragen hebt, stel ze in dit topic (niet via pm).