Ja dat is soms moeilijk te regelen. Ik heb het vroeger wel eens gedaan dat ik een tijdstip met elke kandidaat in kwestie afsprak en dan de opdracht stuurde, zodat ik echt kon meten hoelang je er over deed. Maar dan merk je toch dat mensen die samenwerken de opdracht al naar elkaar doorspelen, zodat ze hem op voorhand al kunnen oplossen en dus een supersnelle tijd neerzetten wanneer ze wél aan de beurt zijn.
Dus het gaat helaas niet anders. En het is inderdaad een opdracht op tijd...
Maar ik wil gerust een nieuwe regel inroepen dat als de uitgeloten kandidaten niet kunnen en dat laten weten, er een nieuwe geloot wordt? Gelieve dit dan wel eerlijk te houden en niet als tactisch ding te gebruiken van "Oh jij bent beter in opdrachten, ik zeg wel dat ik zogenaamd niet kan en dan word jij misschien gekozen."
Ik loot eerlijk, houden jullie het dan ook eerlijk
Aangezien Addie dit voor zijn eigen plaats in de opdracht al gevraagd heeft, doe ik dat bij deze ook meteen.
De vervanging voor Addie is... Swifty! Maar die is al gekozen, dus opnieuw... het is... NextGP!
Deelnemers aan de opdracht zijn dus hillo, matchbox, niekypsv, Swifty, Vieffan en NextGP.