De winnaar is bekend!
De kandidaten kregen een privé bericht met daarin ergens een link verborgen naar een website. Ik heb het oorspronkelijke berichtje niet meer, dus ik geef hierbij gewoon de link mee voor degenen die de opdracht ook graag willen doen:
http://users.telenet.be/robbiewynen/RealityGames/BBUS/Hieronder de oplossing:
De oplossing van het Zweeds raadsel is CHOCOLADE.
Op de CHOCOLADE pagina stond een raadsel. Het antwoord daarop is 2.
Op pagina 2.htm was het helemaal zwart. Door CTRL+A te doen (of manueel tekst proberen te selecteren) zie je tekst dat je naar DONKER.htm moet gaan.
Op DONKER.htm stonden 184 Power of Veto kettingen. Onder één van hen zat de link naar de volgende correcte pagina, namelijk onder de 163e, die leidde naar [urlhttp://users.telenet.be/robbiewynen/RealityGames/BBUS/qov.jpg]deze afbeelding[/url].
Daar stond dat ze het aantal e's moesten tellen in dat bericht en dan hadden ze een getal. Dat getal was de hoeveelste foto van de wie is het opdracht die ze in het HoH 2 topic moesten posten. De juiste foto was die van Geert Hoes.
Vier kandidaten leken mee te spelen en er werden antwoorden gepost. Eerst door Swifty. Zij postte Geert Hoes in dit topic.
Daarna postte niekypsv hier een foto van Rob, een kandidaat in een online molspel dat ik eens organiseerde. Hij twijfelde echter of dat wel klopte en postte de foto dan ook maar in het HoH 2 topic.
In dat topic postte NextGP even later ook de foto van Geert Hoes.
Swifty volgde daarna nog in datzelfde HoH 2 topic met een foto van een barman die ik op een Expeditie Robinson (Strijd der Titanen) feestje heb gezien.
Maar wie had er nu gelijk? Welke foto was juist en in welk topic moest het gepost worden?
Wel, iedereen zat er dicht bij. Het aantal e's was 87 en het moest in PoV 2 gepost worden. De winnaar is daarom...
Gefeliciteerd winnaar. De genomineerden mogen nu een pleidooi houden waarom zij van het blok afgehaald moeten worden.
PoV 2 winnaar, jij mag beslissen of je wacht op dat pleidooi, of nu alvast wil beslissen of je het vetorecht wil gebruiken en zo ja: op wie.