Anne-Marie, Frits, Dio en Tim. Dat zijn mij voor de kandidaten waar ik het minste molkwaliteiten in zie. En Marit kan tot mijn spijt ook aan dat rijtje toegevoegd worden. I.t.t. Hadewych, Liesbeth, William en Maarten heeft ze zich minder als mol gedragen in aflevering 1. Maar dat geeft weinig aan. Een mol kan ook low-profile beginnen, dan loop je ook minder risico je in de kijker te spelen bij ons molloten
Hadewych, daar kan ik nog niet echt een hoogte van krijgen. Dus die streep ik niet definitief door. En Liesbeth, William en Maarten.. daarvoor heb ik al een onderbouwing gegeven in het wie is de 12e mol topic
Waarom Marit toch niet ondanks haar geniale actie op de brug? Die is te risicovol, het is dat ze William tegen over zich had staan. Die zijn eigen plan trok. En Dio, die besloot William zijn voorbeeld maar te volgen. Maar anders (lijkt mij zo) had willekeurig elke kandidaat haar wel de vrijstelling afgepakt door wel op haar te schieten. Dus ik vind Marit haar actie daar oprecht en zie het niet langer als molactie.