Dat zijn dus Tim, Anne-Marie, Frits en Maarten. Zij hadden indien ze de Mol waren alle kans om dit geld uit de pot te houden en enerzijds de rooksignalen perfect door te seinen of om anderzijds de boodschap goed te ontvangen.
Eens vwb Tim en Maarten (uiteraard
), omdat Tim als hij had willen mollen, hetzij met voorkennis hetzij met een educated guess beter zelf het heft in handen had kunnen nemen en daar goed had kunnen doorseinen.
Voor wat betreft Anne-Marie en Frits: beiden zaten in principe op een plek om de opdracht te doen slagen. Het punt is alleen dat door het geklungel van team 3 niet geloofwaardig zou zijn dat de mol de juiste code eruit zou halen tov de andere kandidaat (of de kijker for that matter). Dus ik denk niet dat je daar veel uit afleiden kan.
Mogelijk was de opzet toch dat deze opdracht zou slagen gezien het feit dat 1 persoon mocht gokken en in feite de hele opdracht in handen had. De mol kan als 1 van de 9, maar zoveel doen uiteraard.
Dus ik denk niet dat er veel (sluitende) conclusies te verbinden zijn aan deze opdracht. Toch denk ik dat als Tim de mol zou zijn, hij beter zijn best had kunnen doen want juist door dit gedrag kreeg hij (onnodig) verdenking op zich van een aantal mensen.