Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Nou ja, stellen ze die beurs toch zeker een weekje uit?Jammer hoor. Maar volgend jaar is editie dertien, durf je dan te komen?OT: het duurde eerder ook een tijd voor ik een bevestiging had. Vreemd dat anderen hem nu dan wel hebben. (Ja, en ik heb in alle mappen gekeken).
Even een vraag wanneer komen de mensen er op te staan waarvan de betaling binnen is?
Er is hier al een paar keer gepost dat men geen bevestigingsemail heeft ontvangen.De emails zijn wel verstuurd maar er zijn enkele providers die deze mails blijkbaar tegenhouden. Mocht dit het geval zijn (dus je hebt geen bevestiging ontvangen, en wel ingeschreven), stuur dan aub even een pb naar mij.
Hoe snel zou het moeten gaan? Oftewel, hoe lang moet ik wachten voor ik die PB stuur? (want ik heb ook nog niks gehad)
Die had al binnen moeten zijn
Op hoeveel inschrijvingen staat het nį 9 uren?
Ik heb degene die meeneem ook gelijk betaalt is dat door gekomen? want alleen mijn naam staat bij betalingen? sorry voor zoveel vragen
Misschien [wie weet, wie weet] ben ik er ook wel bij. Weet alleen niet helemaal zeker of ik dan kan -- hoe lang bleef de inschrijving voorgaande jaren ongeveer open?
volgens mij net zolang tot dat het vol zit.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
566 gasten en 5 vaste bezoekers