Niemand, Annemarie of Marit valt af.
Ik heb mijn winnaar weer veranderd na Hadewych Minis. Waarschijnlijk had ik haar als winnaar gezet als ik optijd was geweest met stemmen voor aflevering 2.
De ronde waarvan ik dacht dat Dio weg ging en helaas ook daar geen punten voor kreeg.
Vorige week had ik Annemarie. Marit heb ik nog als verliezer, maar ik begin een beetje te twijfelen. Ik heb een gevoel dat Maarten op Annemarie zat. Marion zat waarschijnlijk op Frits en misschien geswitcht van Marit af. Kijkt de mol vanaf de toren na de kandidaten ? Ik heb Liesbeth als mol staan voor de 4de keer, maar ik blijf nog steeds in het achter hoofd zitten dat zij misschien wel is zou kunnen winnen en het Marit is. Dat ze 2 koffers heeft blijf ik verdacht vinden. Één koffer voor ijsland en één koffer voor het warme land (Portugal, Spanje, Griekenland ?). Annematie zit er daarin tegen weer te warm verpakt uit. Van William denk ik eigenlijk op Annemarie of Liesbith zit en als ik hem volgende week misschien als verliezer zet, zou de mogelijkheid kunnen zijn dat ik denk dat hij dat is omdat hij op Lisbeth zit. Hadewych Minis is nog beetje outsider, net als Liesbeth beetje over winnings tranen.