Alright! Plaats 42!
Daar ben ik uiteraard heel tevreden over. Weliswaar drie plaatsen in de min, ik geloof wel mijn hoogste notering ooit. Top 50 is sowieso te gek!
Proficiat aan de Jem19, waauw ... wat een score.
Ook gefeliciteerd aan nr. 2 tureluurs en 3. theluckyboatman!
De voornaamste dingen die ik goed had: De Mol is een vrouw! ... 4x afvaller goed, 2x de winnaar en helaas maar 2x de Mol.
Marit en Hadewych zijn degenen die roet in mijn eten kwamen gooien. Marit schatte ik eerst in als winnares, toen als Mol. Na haar exit ging ik voor Anne-Marie als Mol, maar Hadewych moest weer zonodig een karakterswitch doormaken in Spanje. Ik herkende haar gewoon niet meer en vond dus dat er iets niet klopte aan haar houding. Het waren dus toch haar opflakkerende hormonen die me deden twijfelen.
Ook al werd ik ervoor gewaarschuwd, toch koppig blijven stemmen op Hade. Gelukkig heb ik het in de finale nog goedgemaakt en ben ik teruggekeerd naar mijn voorspelling een aantal aflevering terug.
Voor aflevering 6 had ik trouwens de finale goed voorspeld. Jammer genoeg ben ik daar niet bij gebleven. Anders had ik nog hoger gestaan. Dat was niet de eerste keer dat ik een voorgevoel had van een vrouwenfinale. Nog voor de reeks begon had ik iets soortgelijks voorspeld, alleen met de verkeerde vrouwen.
Hadewych had ik toen ook al in de finale staan, weliswaar verkeerd.
En nog een grappig feitje, behalve 1 keer Hadewych en 'niemand' vulde ik altijd een man in die naar huis moest. En Liesbeth, Anne-Marie en Hadewych heb ik zowel als winnaar én verliezer gehad. Wat mij wel weer opvalt, zoals vaak bij mij gebeurde in het verleden, dat ik redelijk snel twee van de drie finalisten te pakken heb. In dit geval Hadewych en Anne-Marie, en ietsjes later ook Liesbeth, ... niet noodzakelijk in de juiste volgorde.
Wel zeer interessant om nog eens terug te zien.