Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Hoeveel dagen duren de opnames van de mol?
Komt 'de geit' nog terug? Of krijgen we een ander dier?
Volgens mij als je de volle serie erin blijft.. 3 weken.
Weten jullie toevallig of de aanwijzingen in de roodshow op radio 2 weer terugkeren? Alvast bedankt!
Komen er dit jaar ook weer 10 afleveringen plus een reünieaflevering, voor zover dit bekend is? En komt er eventueel nog een onderbreking in de serie i.v.m. andere evenementen? tnx
Ja, precies. Maar ooit was dat 10. En de serie is ook ooit 3 weken onderbroken vanwege voetbal of de Spelen o.i.d. Ik vroeg het om een teleurstelling mijnerzijds te voorkomen.
De informatie onder Nu op de chat is niet up to date. Kan daar iets aan gedaan worden ? Zou zonde zijn als bezoekers denken dat alleen Barp op de chat is en dan niet komen .
De serie zal in ieder geval niet worden onderbroken door de spelen voor 2014 dan zijn de volgende winterspelen pas. De zomerspelen van 2012 zijn in juli en het EK voetbal van 2012 is in de zomer en dan weten wij hopelijk allang wie de mol is
De server van de chat is toch irc.blitzed.org?
Hallo Als ik op WIDM Funstuff klik wordt ik doorgelinkt naar de hoofdpagina. Ik vroeg me af of anderen dat probleem misschien ook hebben?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
510 gasten en 2 vaste bezoekers