Geweldig dat WIDM weer begonnen is. Blijft toch altijd geweldig om dit forum met alle theorieën door te lezen
Leuke eerste aflevering, waabij vooral de eerste opdracht erg mooi was.
Zelf verdenk ik Frits als mol. Hieronder een aantal handelingen van Frits die mij opvielen:
Opdracht 1 Dropping
Anne-Marie komt Frits tegen en zegt dat ze richting het vliegtuig moeten gaan. Frits weigert met haar mee te gaan en gaat de andere kant op. Waarop Anna-Marie zegt: "Dat vliegtuig staat er niet voor niets Frits'' Dan loopt Anna-Marie alleen richting het vliegtuig en op het laatst is Frits uiteindelijk toch ook nog naar het vliegtuig gekomen.
Wanneer Art zegt dat de kandidaten 3 uur hebben rondgelopen, zegt Frits: "3 uur, weet je het zeker?'' Alsof Frits weet dat de tijd terug gezet is...
Opdracht 2 Gletsjer
Frits staat voor de Mol op een zeer goede positie. Hij maakt gebruik van het kompas en begeleid de anderen naar de kokertjes. Hoewel het duidelijk is dat de opdracht heel precies uitgevoerd moet worden, wordt er niet goed gebruik gemaakt van het kompas.
Maarten zegt tegen Frits dat er heel precies getekent moet worden, anders is het een gok en worden er misschien wel negatieve kokertjes gepakt. Frits zegt dan: "Het is sowiezo een blind gok."
Verder loopt Frits rechtstreeks naar de vrijstellingen toe, alsof hij wist dat ze er lagen. Misschien heeft hij Anna-Marie expres de verkeerde kant op gestuurt.
Opdracht 3
Frits voor de opdracht: Ooh, we gaan de slag om Arnhem naspelen een brug te ver.
Verder is Frits een zeer goed paintballer, misschien voor de opnames geoefend?
Sommige punten zijn misschien wel erg ver gezocht, maar het zijn maar suggesties
Ben bang dat ik nu al in een tunnel zit