Na 3 weken vakantie (waarin ik dankzij BVN gelukkig wel WIDM heb kunnen kijken) nog steeds overtuigd van Anne-Marie als mol, alhoewel ik zie dat deze tunnel aardig leeg begint te lopen.
Ja, ik denk het gewoon echt, ondanks die onmolse actie(s) waardoor mensen nu massaal uit de tunnel vluchten. Ik kan ook niet precies uitleggen waarom ik er zo van overtuigd ben, want het komt niet per se door haar uitgesproken molacties.
Als ik toch een poging doe, zou ik zeggen dat het nog meer komt door de discrepantie die er in mijn ogen bestaat tussen hoe verdacht ze in de groep is en hoe ze wordt neergezet in de uitzendingen. We horen diverse kandidaten zeggen dat ze haar (sterk) verdenken (en we zien ze daar ook naar handelen), maar we horen nooit enige uitleg waaróm ze haar dan verdenken. We horen nooit eens een biecht van "Anne-Marie deed weer eens dit fout" of "Anne-Marie gaf weer eens een verkeerd antwoord", maar ondertussen wordt ze wel massaal verdacht in de groep. Ik heb dus het idee dat haar acties (of pogingen daartoe) voor de kijkers erg uit de schijnwerpers wordt gehouden door de regie.
Maar goed, dit is natuurlijk geen 'bewijs' en ik probeer ook niemand te overtuigen, alleen maar uit te leggen waarom ik stug op Anne-Marie blijf zitten. En als ze er vanavond uitvliegt... nou ja, dan klopt mijn gevoel dus gewoon niet.