Ik mag toch echt hopen dat A-M NIET de mol is.
Vorig jaar was wel grappig, ik was er van overtuigd dat Karin de mol was, want ik dacht: zo dom kan iemand niet echt zijn, dat moet gespeeld zijn (en dat kan natuurlijk ook als kandidaat maar dan verknoei je veel te veel opdrachten als kandidaat). Maar wat bleek, ondanks dat ik Karin een super tof mens was, zo 'dom' (bedoel dat minder gemeen dan het klinkt) is ze gewoon echt, ook als je haar programma's kijkt. Ik was echt zó overtuigd van haar als mol haha.
Dit jaar zei mijn vriend (die niet wie is de mol kijkt): die a-m lijkt me niet slim genoeg om de mol te zijn. Was ik het wel mee eens. Dat klinkt misschien gemeen, ze lijkt me heel aardig en gezellig enzo, maar gewoon niet zo slim als mol. Als ze wel de mol is vind ik het wel knap hoe ze alles voor elkaar heeft gekregen, maar voor mij voelt het net zo als Dio verdenken: ik bedoel grappige gast hoor, echt, maar natuurlijk geen mol.
Ik ben nooit zo goed in de mol raden, ik kan alleen kandidaten-raden
. In het begin weet ik toch vaak wel 7 mensen te noemen die geen mol zijn, haha is ook een spelletje
. Tot nu toe zijn al mijn 'kandidaten' er uit, behalve A-M nog.
Maarja is dus allemaal gevoelsmatig, ik ben nu wel bezig met analyse van afgelopen afleveringen, maar vanaf aflevering 1 dacht ik dat tim de mol was en hadewych wist ik niet echt wat ik er van moet denken. En dat heb ik nu nog. Nou heeft de analyse bij A-M niet eens zin, want ik heb niets over haar haha, want ik had haar al gelijk als mol afgeschreven.
Maar als ik dan in dit soort topics kijk dan wordt ik ook niet echt overtuigd omdat iedereen alleen maar gevoelsmatige mollen lijkt te hebben. Waarom zou A-M de mol kunnen zijn? Of hadewych? of toch tim? (of liesbeth maar daar is te veel nadruk op).
Maar moet zeggen dat het ook moeilijk te zeggen is wie het meeste/minste geld heeft opgebracht. En met die onderhandelingsopdracht weet je t natuurlijk ook niet.
Maar A-M heb ik juist heel veel kandidatenacties zien doen. Natuurlijk wel uitspraken en hints naar haar die hier ook worden genoemd, maar die heb je wel vaker en hoeven niet altijd iets te betekenen. Vind A-M helemaal niets hebben van een mol.
Ik dacht er staat ook een niet tussen haakjes in deze titel
Ik zie haar echt niet als mol, denk dat ik het ook wel jammer zou vinden als zij de mol is, das best stom eigenlijk, dat lees ik wel meer dat mensen dat vinden en ook mensen die dat zeggen. En dat terwijl de mol met de onderhandelingen wel de pot op nul heeft gebracht, terwijl als je even nadenkt als kandidaat weet je wat je moet kiezen, dat je maar een paar hoeft te overtuigen en dat je gewoon kunt zorgen dat de pot gelijk blijft. dus das best knap, dus als A-M dat gedaan heeft is het nog steeds een super goede actie, maar toch.. zou het niet leuk vinden haha