Sorry als het zo overkomt, is niet persoonlijk bedoeld iig...
Viel me alleen op dat je dat erbij had gezet, terwijl het niets toevoegt aan de hint zelf. Wordt dan een soort AM tegen de Tim aanhangers.
Het is toch helemaal niet belangrijk wat anderen denken? Als jij het een goede hint vindt, dan is het toch best?
Laten we een streep onder het gebekvecht in dit topic zetten, dan. Een (felle) discussie is trouwens helemaal niet erg, naar mijn mening. Het wordt pas vervelend als mensen anderen voor gek/kippig/achterlijk gaan uitmaken omdat ze niet dezelfde mening delen.
Ik heb het in een ander topic al gezegd, maar ik vind dit seizoen juist zo sterk omdat ik voor alle overbleven kandidaten nog (sterke) voor en tegens kan opnoemen. Ik begrijp heel goed dat Tim verdacht wordt. En hetzelfde geldt voor Liesbeth en Hadewych (die laatste blijkt echt veel meer verdachte dingen gedaan te hebben dan ik op het eerste moment had opgemerkt
). Vooralsnog
denk ik alleen dat Anne-Marie het is, maar een deel van die verdenking is zeker ook gebaseerd op hoe ze in beeld wordt gebracht (ik heb daar op een eerdere pagina al uitgebreider iets over gezegd). Ik realiseer me terdege dat dat niet 100% waterdicht is (maar ja, welke theorie is dat wel?).
Ik heb me ook al afgevraagd wie mijn mol zou worden, mocht AM er uit gaan vanavond... Ik heb werkelijk geen idee.
Eigenlijk hoop ik dat er wel iemand uit gaat vanavond, maar ik vind de argumenten die mensen geven voor 'geen exit' wel erg sterk. We zullen zien.