Ok...
Ook al vind ik dat ze behoorlijk wat verdenking op zich heeft vanaf afl 1, zo'n beetje (merkwaardige keuze van de productie.??
) .. Ik verkies AM boven Hadewych.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de laatste niet de mol kan zijn, we hebben sws rare mollen gehad, in eerdere seizoenen (en of de gekozen mol pas in Ierland bekend was blijft open ter discussie begrijp ik??).
Als dat laatste niet het geval is, reden temeer om verdenking te koesteren jegens Anne-Marie imo.
Twee dingen die me weerhielden:
1. Veel verdenking vanaf afl 1, veelvuldig in beeld. (alternatieven: Liesbeth,minstens evenveel in beeld en verdacht, Hadewych, zelden in beeld gedurende helft van serie en erna voornamelijk suggestie lijkt het??)
2. Vrij veel exposure over die dingen, die ze gedaan heeft.
Ok goed, de mol wil niet onzichtbaar zijn maar evenmin onzichtbaar lijkt me anders voelt iedereen zich 'bekocht'. Met Hadewych heb ik (edit + acties) het gevoel dat men zich meer bekocht zou voelen dan met Anne-Marie, op dit punt.
Dus goed, ik ga voor AM, vanwege de potentiële acties, hints en algemeen perspectief.
Hadewych, als jij het bent: Leuk dat je zo weinig verdenking hebt gekregen maar ja, daar is wel een reden voor ja. Je deed namelijk zo goed als niks, hoewel je daar zelfs een goede 'cover' voor had.. Niemand verdacht je dus waarom als Mol dan niet die ultieme Molsopdracht gebruiken waar je het perfecte excuus voor had (i.e. hoogtevrees + zwangerschap)