Wie is dan de échte actrice, in jouw optiek..?
(Waarschijnlijk een overbodige vraag maar ik stel hem toch maar, voor de duidelijkheid.. )
En vooral ook: Wie was precies zichzelf?
Daar ga ik eens goed over nadenken, ik hoop het snel te weten te komen (hopelijk vóór donderdagavond, en niet erna
), en anders doe ik wel een niet zo wilde gok.
Zal een hint geven, ik zit geloof ik wel al in het goeie topic.
Al vind ik ze beiden wel kanshebsters voor die rol van hun leven, als ik mijn Anne-Marie bril afzet en de Hadewych bril weer opzet kan ik het gedrag van beiden perfect plaatsen als Mol, beide tactieken liggen in het verlengde van hun persoonlijkheid, al verbergt Anne-Marie die wel meer dan Hadewych. Ook die emoties van Hadewych geloof ik niet altijd, dat kan een bekwame actrice m.i. perfect faken maar dan is ze wel een bangelijk goeie actrice. Ik moet wel toegeven, Anne-Marie geeft mij wel meer de indruk dat ze alles al op voorhand wist. Ik blijf erbij, het kan voor mij allebei maar of jullie het ook willen zien? Dan moet iedereen met Tim-oogkleppen, die inmiddels Anne-Marie oogkleppen blijken te zijn, die eens even durven afgooien en Hadewych eens proberen te bekijken vanuit Molstandpunt. Het is zeker weten nog mogelijk! Ik geloof dat X11
aan de ene kant een Anne-Marie oogklep heb en aan de andere een Hadewych klep.
Dus wat er ook gebeurt, met beide Mollen ben ik tevreden.
En nog iets, 't is niet omdat mijn avatar een beetje verraadt wie ik verdenk dat ik alleen maar die optie mogelijk acht. Ben volgens mij toch altijd duidelijk geweest dat zij met zijn tweetjes (Anne-Marie én Hadewych) tot mijn hoofdverdachten behoorden. Dat is altijd zo gebleven, aan de rest (behalve Marit) heb ik eigenlijk nooit zo aan getwijfeld als aan hun twee. Tot op deze dag slagen ze daar nog altijd in. Had zelf ook veel liever maar één verdachte hoor. Maar soit, het zij zo ... want op de een of andere manier maakt het deze reeks voor mij wel heel apart.