Wat is dit nou voor reactie Ik noem helemaal niemand 'dom' en als jij je hierdoor aangesproken voelt dan vind ik dat spijtig. Temeer daar het mij nergens voor nodig lijkt. Die opmerking na Heinz' overzicht was achteraf misschien niet zo handig, maar zeker niet verkeerd bedoeld. Waar ik ondertussen zelf moe van word is het verwijt dat ik zomaar wat roep zonder een onderbouwing te geven, terwijl ik tegelijkertijd heb aangegeven dat deze zonder problemen via PM te krijgen is. Als je dit dan niet doet, moet je er ook niet over klagen!
Ik probeer net als ieder ander op een nette manier mijn visie te delen, doe ik genoeg. In dit geval misschien even anders dan je gewend bent, maar dat mag ook gerespecteerd worden. Mijn molbelevenis blijft daarmee ook een stuk gezelliger.
Ik heb mijn reactie geschreven, omdat ik mij aan enkele van jouw reacties stoorde. Je hebt inderdaad niemand dom genoemd, maar dat was het achterliggende gevoel wat ik kreeg bij het lezen van de desbetreffende reactie na Heinz' overzicht. Je geeft nu zelf toe dat die reactie wellicht niet handig was en ik vind het fijn dat je dat inziet.
Je schrijft dat je moe wordt van het verwijt dat je zomaar dingen roept zonder bewijs, terwijl je dit bewijs wel claimt te hebben. Ik 'klaag' erover, omdat ik bij reacties als
" Miep is niet de mol, PM me maar voor de onderbouwing". Ik inderdaad geen onderbouwing zie. Ik zie enkel een doorverwijzing, terwijl ik graag je onderbouwing zie en lees. Zodat er een discussie over gevormd kan worden. Het is een discussieforum en we zitten hier allemaal met het zelfde doel: De mol ontmaskeren. Informatie via een PM versturen/krijgen nodigt m.i. niet uit tot disussie. Terwijl dat wel de opzet is van een forum.
Over eventueel spoiler gevaar hoef je je geen zorgen te maken. Ik neem aan dat je analyses gebaseerd zijn op afl.1 + 2. Dus iedereen heeft in feite al kunnen zien wat jij ziet als niet-mol-gedrag.
Daarbij lees ik graag theoriëen over iemands (niet)molschap. Dat is het leuke aan WIDM. Sommige theorieën lijken heel plausibel, maar kloppen niet en bij andere theoriëen kan je op je klompen aanvoelen dat ze niet juist zijn, maar daar zit dan weer een kern van waarheid in. Samen uitpluizen welke hints/aanwijzingen/etc. naar de mol leiden en welke niet. Dat maakt WIDM ook zo uniek.
Ik vraag me daarom af of er een reden is waarom je jouw theorie enkel via PM wilt delen.
Voor de rest ben ik erg benieuwd wat vanavond ons gaat brengen in molland.