Heerlijk....Hadewych for mole. In welk seizoen dan mensen? Niet dit seizoen! Denk terug aan de onderhandelingsopdracht! De mol maakte van 10.800 ineens 0 euro. Wie deed dat? er was 3 x groen en 2 x rood....Frits stemde Rood, AM & Hadewych Groen.....blijft er 1 x groen en 1 x rood over....terwijl Tim en Liesbeth beide Rood zeiden te gaan stemmen! 1 van die beide stemde groen i.p.v. rood en leegde zo de pot.
Kijk daar maar eens na mensen Hadewych is just cute, thats all!
Guys, Hadewych heeft groen gestemd, daar heb ik nog shots van gezien op het avroforum. Maar waarom zou de mol niet groen kunnen stemmen vanaf het begin? Er zijn altijd kandidaten die twijfelen en inzien dat unaniem groen met een mol in het midden niet kan en dan rood gaan stemmen. Ik blijf erbij dat de mol vanuit een eerste positie groen kan hebben gekozen en daarbij is gebleven à la hadewych of AM. Het scenario is dan pot op 0 of pot blijft hetzelfde. Doel bereikt want er komt hoe dan ook geen geld in de pot.
Om Frits te citeren, met de mol in het midden gaat unaniem groen nooit werken en als frits dat weet, dan weet de mol dat ook en kan rustig groen stemmen en de kandidaten op rood laten gaan wat het eindresultaat dan wordt is dan een kleine verrassing. Mag de mol ook een keer verrast worden? De mol hoeft niet altijd alles 100% van te voren te weten. Dat maakt de shock reactie bij de pot leeg op het einde ook wat realistischer en 'makkelijker'.
Of Hadewych na deze aflevering nog mijn mol blijft moet ik nog even bedenken, morgen even de herhaling kijken