Citaat van: Heinz
Mogelijke molacties: (klok terugzetten).
Kan iedereen gedaan hebbenvliegtuigwrak niet kunnen vinden
ok, maar vind ik nog niet echt een mol-actie. Zo waren er nog meer kandidaten.kokers laten verdwijnen
niet in beeld gezienwapen Marion saboteren
dit is een mooie, zag ik idd ook als evt. actie, maar opnieuw niet in beeld gebrachtverwarring zaaien op de trap
? Bij de misrekening van William? Volgens mij zaait die hier verwarring?klooien met de porto in de jeep
niet in beeldrooksignalen goed lezen en doorgeven terwijl de opdracht moest mislukken
Ja, goede actie, zat ze ook op een goede plek (als 2e)"Michael Phelps" en "Moskou" verkeerd lezen
klopt, maar ik vind dat ze het hier eerder goed deden (met die hanepoten van Tim ). 2x niet is in dit geval geloof ik 100 euro + dat ik dit echt een verkeerde plek (lezers ipv boot) zou vinden voor een moljoker en dus geen 1000 euro pakken
Ja klopt, geen echte molactie, doen er namelijk meerderenfoto's van Tim en Marit omdraaien
Deed zij dat? Vond het niet verdacht, misschien gemistop unaniem groen aansturen in de verwachting dat er minstens één en maximaal twee rood-stemmen worden uitgebracht zodat de pot leeg gaat
klopt, zou goed kunnenvliegtuigvraag fout beantwoorden en kiezen voor de verkeerde Western
volgens mij is het Frits die zeer overtuigd is van de western, kwam op mij dus over als een keuze van Frits. Zou een molactie kunnen zijnjoker pakken in plaats van 500 euro in het Western-dorpje
zie eerdere jokeractieWilliam en zijn teamgenoten nog net verkeerd sturen bij het eindpunt van de speurtocht
Dit zou een hele goede kunnen zijn, alhoewel ik het onwaarschijnlijk vind dat ze vervolgens niet alsnog terug zouden komen. Eigenlijk staat of valt dit met hoeveel tijd er nog was, en dat weten we niet (toch?)Kan hier niet echt in mee gaan eerlijk gezegd... Ja, waar ze mogelijk molgedrag heeft vertoond, was dit:
- of niet in beeld
- ging het om minimale bedragen
Met overduidelijke acties bedoel ik een actie die in beeld is geweest en om een serieus bedrag ging.
Zie haar idd meer als een ijverige kandidate die voor jokers gaat ipv geld.
Als kandidate vind ik haar trouwens wel geweldig