Heb misschien een stiekeme hint ontdekt.
Hadewych had het eerder met Tim over de moeder van de Mol. Er ontstond een gesprekje over of de Mol al dan niet een man of vrouw was, met vlak erna dat shot van een vrouwensymbool op zijn kop/lepelkruis/sleutelgat (blijft gelijk, wat je er ook in mag zien). Vervolgens heeft ze het bij het uitleggen van de opdracht in de verlaten mijn over 'vrouwtjes en mannetjes' als ze het over de snoeren heeft. Daarna ook nog eens dat vreemde shot dat Frits zeker weet dat de Mol dit seizoen een vrouw is, en er dan zonder genade uitvliegt ... wat ons allemaal weer aan het twijfelen brengt. Maar al die man-vrouw symbolen vind ik toch nogal opmerkelijk.
Maar dit laatste is erg frappant, ze noemt aggregaat C en E eigenaardig genoeg Christine en Evelien. Dat vind ik erg interessant, want zij speelde in het verleden twee personages die ook zo heetten. In 2009 speelde ze Christine in 'Zwart Water', in 2006 had ze een rol in 'Nachtrit' met de naam Evelien Schroeder. Ofwel is ze heel clever om dat er zo in te gooien, anders is het gewoon een verborgen hint. Serieus, ik vind het veel te toevallig dat ze zich net die twee namen voor de geest haalt.
Ja ja, mijn net sluit zich langzaamaan rond de lieve, fanatieke maar stiekeme Hadewych!