Wat ik me bedacht, is dat mss Hadewych, als ze de mol is, van tevoren inderdaad voorspeld had dat ze niet gegaan was.. En dat ze ook echt van plan was om niet te gaan.. Maar dat ze erop ingezet had dat William niet zou gaan, Anne-Marie wel zou gaan, Tim wel zou gaan en en Liesbeth wel zou gaan.. Maar dat er min of meer duidelijk werd tijdens het overleggen dat Anne-Marie en Tim niet zouden gaan, omdat ze doodsbang waren.. Dan kon ze natuurlijk haar eigen angst gebruiken om als eerste te gaan, en Anne-Marie en Tim over te halen ook naar beneden te gaan..
Dan kost het haarzelf wel 500 in de pot, maar Anne-Marie en Tim halen dan wel mooi 1000 euro samen uit de pot..
Bovendien zei ze ook nog zoiets als: "De mol weet: Hadewych gaat niet, dus ik moet naar beneden, want ik heb de groep vandaag al 500 euro gekost voor die joker." Maar ze dachten bij iedereen dubbel door.. Dus bij William: William wil graag, dus de mol zegt dat ie niet gaat. Dus hij moet juist wel weer gaan.. En bij Hade denken ze dus niet dubbel door.. Want die heeft hoogtevrees, dus gaat niet.. Dus ze moet wel gaan.
Wat me ook een paar keer is opgevallen, is dat als Art het over "De Mol" heeft, dat Hadewych dan in beeld komt.. Dus over de opdracht op de brug "De mol heeft jullie vandaag veel geld gekost" *Hadewych in beeld*.. De aflevering van de goudmijn: "Jullie waren vandaag op het terrein van de mol" *Hadewych in beeld* Ik heb geen idee of dat vaker is geweest, maar dat viel me op.