Ik zou het zwaar slecht vinden als Liesbeth de Mol is, veel te opzichtig natuurlijk, geen bal aan zo.
Dus er is voor iedereen wel wat te zeggen. Hadewych vind ik juist zo heerlijk subtiel. Ze haalt dan wat schamele €500-tjes binnen, maar ondertussen haalt ze dit er eigenhandig net zo hard weer uit of andersom - houdt ze flink wat uit de pot maar 'nou nou, €500 win ik wel voor jullie hoor!'. Ik vind het juist slecht als een Mol altijd maar te ontmaskeren valt omdat hij/zij nooit een euro mag binnenhalen, want 'dan is het geen goede Mol'. Wat een onzin. Als iedereen in het proces jou dan wel verdenkt, dan ben je echt niet goed bezig als Mol hoor. En Hadewych verdient amper wat, en wat ze verdient haalt ze er dus ook weer uit. Ondertussen kan ze net zo goed andere mensen verkeerd aansturen en zorgen dat zij geld kosten, maar dat het niet op haar terug valt te leiden.
Maar Hadewych was dan ook mijn schot voor de boeg-Mol en ik heb haar altijd braaf als verdachte aangehouden, dus ik zou het heel leuk vinden als zij is. Ik zit namelijk altijd op de verliezer of winnaar... Toch nog wat credits omdat er nooit een Mol van mij is uitgevlogen?