Mensen zeggen nu wel steeds dat ze geld heeft opgehaald bij het Labyrint, maar ik vraag me af.. Had ze een keus dan? Voordat ze het Labyrint inging, werd haar verteld dat Tim haar zou leiden.. Ze probeerde nog over te brengen dat het misschien slimmer was om zonder porto te gaan, want dat zou minder lawaai maken, maar dat vond Tim niet zo'n slim idee.. Het was natuurlijk voor Hadewych gunstiger geweest om zonder porto te gaan, zodat ze een hoger bedrag kon pakken en gepakt kon worden door de man met de bandana.. Maar ze werd goed geleid door Tim en pakte toen maar het laagste bedrag. Het zou te verdacht zijn geweest om in de armen van de man met de bandana te lopen, terwijl die niet eens in de buurt was..
Wat me ook opvalt, was dat Art dit keer weer bij de executie iets zei over de mol, gevolgd door Hadewych: "Of misschien ben je wel de mol...... Hadewych"
Ik kan me nog herinneren dat vorig jaar Patrick de helft van de opdrachten ongeveer geld heeft opgebracht en Art veel meer gemold had dan Patrick..
Maargoed, ik verkeer best wel in een tunnelvisie, maar ik hou de optie open voor een andere mol XD Al hoop ik wel heel erg dat ze de mol is, want dan is ze wel een goede..
Al vindt men soms van niet.