Tja.
Wat mij betreft is het een 'anything goes' op dit moment.
Degene die het meest 'logisch' was wat mij betreft (op een aantal punten) is weer vertrokken.
De vraag is dus vervolgens hoeveel belang gehecht moet worden aan mogelijk 'Mols' op te vatten reacties in opdrachten en hints.
Als we de mol vrijwel zuiver door hints moeten vangen (i.e. hoog kijk omhoog) vind ik dat toch wel een bijzonder teleurstellend resultaat imo. Niet om het een of ander, misschien heeft ze wel e.e.a. gedaan (best mogelijk), maar ook daar zal het miniem zijn anders was het sws wel opgevallen, door iemand, ergens. Ze verkeert niet echt in de ideale molsposities. Wel ben ik gaan twijfelen over haar reacties tot op zekere hoogte. De vraag is of die 'neppige' reactie op alles geldt.
Maar goed ik sluit haar nog niet uit. Wil echter wel aangeven dat bepaalde mogelijke en goede molsacties niet benutten bijzonder flauw is met name wanneer zo goed als niemand haar verdacht, dus wat mij betreft : leuke potentiële mol, goede acteerprestatie wat reacties maar zeer zeer matige mollenacties.
Zal afl 10 afwachten maar perfecte molsacties laten lopen zonder dat je ooit echt verdacht bent??
Welke mol doet dat tenzij dat een nieuw motto geworden is van de serie...?? In welk geval ik me ernstig af ga vragen hoe we de mol nog van een kandidaat kunnen onderscheiden in toekomst??