Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste keer op dit forum, dus probeer nog een beetje m'n weg te vinden:)
maar zit wel diep in de Hade tunnel dit jaar xD
Een aantal dingen die mij opvielen over Hadewych (wat molacties kunnen zijn of hints).
Ik begin maar bij aflevering 1 en post nog wel wat dingen later denk ik;)
Aflevering 1- De aflevering heet de eerste 2 uur. Hadewych is bij de executie van aflevering 1 als 2e aan de beurt. Ik weet dat dit niet zo'n hele sterke is, maar je weet het nooit
- Hadewych zegt in haar biecht als ze de opdracht met de gletsjers uitlegt: er waren op 5 plekken 5 kokers verstopt. En later, als ze de kokers vindt, zijn het er maar 3! Vreemd... Bovendien is Marit haar maatje met deze opdracht en ze pakt daar 3 kokers vandaan. Als er echt maar 3 waren (dus 2 weggehaalt bijvoorbeeld) dan was er dus al 100% kans op -500 en 2x 0...
Wat hier nog in relatie mee staat is dat in het dagboek van aflevering 5, wanneer Marit eruit gaat, de mol schrijft dat ze zich achter Marit verbergde. Ik snapte eerst niet zo goed waar dit over ging, maar Marit was de 'partner' van Hadewych in aflevering 1 (en ze staat achter Marit op de foto op de widm.avro.nl site, maar dat terzijde xD)