Meh tis ook geen hint, even feedback op haar uitspraak alleen natuurlijk
Wat ik overigens wel echt raar vind is dat Hadewych (redelijk) dicht bij het vliegtuig wordt gedropt, maar zich ervan lijkt te verwijderen.
Verbazingwekkend gezien de startlokatie, dat ze Anne-Marie en William niet is tegengekomen.
Frits spotte haar uiteindelijk, en ze werd opgehaald door William. Die moest haar van ver halen (honderden meters) zoals hij zelf zei. Toen waren er nog maar twintig minuten over.
Dit betekent dat ze dus bijna twee uur in dat gebied heeft gezworven zonder de anderen (Marion, Frits, Anne-Marie, of William) te zien. Hmmm.
De heuvel waar ze op zong is ook verder verwijderd van het vliegtuig dan haar startlokatie. Plus ze had een een goed overzicht vanaf daar, zag ze echt niemand?
Ook was ze op de juiste plek om te kunnen zien dat Marion verkeerd liep, die ze nog bedankte in haar eerste dagboek. Erg verdacht vind ik!
On another note: Eerder in dit topic herkende iemand het vliegtuig op de foto van Liesbeth. Dit is niet het geval, maar ik heb wel gezien welk uitzicht het wel is. En je moet denk ik wel heel creatief zijn om als je aan de rechterzijde de zee hebt en links duinen, het vlakke landschap op de foto daarin terug te zien! Andere kandidaten kon Liesbeth daar niet voor de gek houden, maar probeert ze gelijk te mollen bij het publiek? Of vond ze echt dat het landschap overeenkwam? Of is ze toch de mol?