Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Nu heeft Hadewych in deze opdracht 2 kokers verstopt/ontvreemd. Zij vind namelijk maar 3 kokers terwijl er 5 clusters van 5 kokers zijn. Dus ook in het cluster van Hadewych en Marit zouden 5 kokers te vinden moeten zijn. Hadewych meld 3 kokers (welke allemaal dus meegenomen worden).
Ik zit door toeval weer aflevering 1 te kijken en wel de gletsjer-opdracht. Ik kom namelijk bij de gletsjer omdat mij opeens iets opviel op de AVRO-site: namelijk dat er achter de kandidaten en in de wolken een kompas te zien is (volgens mij). En toen ging ik dus denken waar een kompas gebruikt werd en dat was natuurlijk in deze opdracht.Nu heeft Hadewych in deze opdracht 2 kokers verstopt/ontvreemd. Zij vind namelijk maar 3 kokers terwijl er 5 clusters van 5 kokers zijn. Dus ook in het cluster van Hadewych en Marit zouden 5 kokers te vinden moeten zijn. Hadewych meld 3 kokers (welke allemaal dus meegenomen worden). Dit is de omschrijving van de opdracht op de AVRO-site:"De groep verdeelt zich in vijf vriendenkoppels en vervolgens worden deze koppels uit elkaar gehaald, zodat er twee groepen van vijf ontstaan. De eerste groep gaat de gletsjer, genaamd Sólheimajökull op en krijgt de opdracht om vijf klusters van kokertjes in het ijs te lokaliseren en in kaart te brengen waar de anderen later die kokertjes kunnen vinden. Ze krijgen hiervoor een startpunt, een kompas en een lijstje met het aantal meters vanaf het startpunt waar ze de kokers kunnen vinden. Als ze de instructies exact opvolgen, weten ze ook in welke van de vijf kokers het geld zit, want in sommige kokers zit niks en in sommige zit min-geld. Ik ben nu bijna overtuigd van Hadewych als mol!
wat ik nog vergeten ben om te schrijven is dat maaarten aangeeft dat er 3 kokers liggen en op sommige plekken zelfs 5
Ik blijf ook gewoon bij Hadewych. Ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste aflevering wel aan het wankelen ben gebracht door de acties van Anne-Marie, maar het zijn toch de dingetjes in de voorgaande afleveringen die me bij Hadewych als mol houden.
Hadewych is de mol en er is geen winnaar maar er zijn 2 verliezers!!!!
Nee, dat kan NIET.Degene die de meeste vragen in de test goed heeft wint, en bij een gelijk aantal goede vragen degene die de test het snelst gemaakt heeft.. En er kan best een winnaar zijn als Hade de mol is.. Anne-Marie zit op Liesbeth en Liesbeth op Anne-Marie..Vaak wordt er in teams gewerkt en gaan de vragen dus bijv over in welk team de mol zit. Als Hade vaker in het team van A-M zat, wint Liesbeth. Als Hade vaker in het team van Liesbeth zat, wint Anne-Marie. Want dan hebben ze "per ongeluk" toch op het goede team de vragen beantwoord. Zelfs het aantal keer in een team zitten gelijk is, is er nog een winaar. Dat is dan degene die de test het snelst gemaakt heeft.
Ik weet niet of het al eerder geplaatst is, ik zit nog niet zo lang op Hade, maar in de test in aflevering 8 maakte Hadewych de test op Tim (de vraag die je ziet tenminste) Als ze de test echt helemaal op Tim had gemaakt, had ze toch wel heel veel fout volgens mij... Behalve als ze de mol is; die moet nooit naar huis
Het gaat erom of je weet wie de mol is, en als blijkt dat Anne en Lies mekaar verdenken, dan heeft niemand gewonnen. De vragen zijn dan ook ingevuld op Lies of Anne en niet op Hadewych. Want met de laatste test ga je niet op meerdere mensen stemmen dan ga je juist volop 1 persoon.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
366 gasten en 6 vaste bezoekers