Liesbeth is heel vaak het eerste en stuurt daarmee het spel. Soms ook in positieve richting, maar dan draait het uiteindelijk om geld verliezen.
afl 2:bij de trap. sleutelpositie met portofoon. lijkt goed haar best te doen, maar de mol hoefde hier volgens mij niet te mollen.
Bij de rooksignalen. Ze doet hier erg goed haar best en zet de toon, laat zien hoe het goed moet en vergroot hiermee de kans dat het wél lukt. De kans dat Maarten zou gokken op niet lukken was vrij groot.
afl 3:bij de jokers. Door als eerste een joker te pakken zet ze een toon om niet voor de enveloppe te gaan.
afl 4: als eerste op de fiets en bij de goede plek achterblijven. Goede start, eerlijk over dat zij zelf het palindroom moet zijn. Goede kandidaat, maar vlak voor de onderhandelingen. En daar verdenk ik haar heel sterk:
Ik denk dat de mol bij de onderhandelaars zat. Dé plek om dit jaar als mol de pot te legen. Enorm veel eer van je werk. De mol wil hier niet aan de zijlijn zitten. De mol wil de pot leeg dus de meesten groen. Dit kan o.a. via allemaal groen en dan zelf rood stemmen of zoals het hier is gegaan, er waren al twee roden dus zelf groen stemmen zodat groen de meerderheid heeft. Liesbeth heeft hier weer een eerste positie en stuurt richting groen. Ze hoeft daarna als mol niet naar rood, maar gaat wel met Frits mee als hij dat goed onderbouwt. Hadewych en Anne-marie hebben waarschijnlijk groen gestemd. Liesbeth, Frits en Tim zouden rood stemmen. Een van hen heeft toch groen gestemd. Ik denk Liesbeth, maar Tim heeft ook aan het begin over groen onderhandeld (mol wil meerderheid groen, dus niet allemaal rood en in zijn eentje krijgt hij geen meerderheid groen). Frits wilde helemaal geen groen.
Dus hallo Liesbeth-tunnel