Ik had deze post ook al in het afl 5 topic neergezet, maar misschien komt hij bij liesbeth beter tot zijn recht, omdat het hier over haar gaat.
Ik bedacht me opeens iets toen ik de herhaling zat te kijken. Bij het wild west spel mocht je bij een kistje kiezen OF geld OF joker OF 'boem'. Maar in het allerlaatste shot zien we frits liesbeth voor de 3e keer wegdrukken bij een kistje waar nog een joker ligt, maar geen geld. Dat betekent dus dat liesbeth daar geweest moet zijn en geld gepakt heeft. (want als ik het goed begrepen heb mag je maar 1 handeling uitvoeren bij een kistje, anders kan dit een zelfde kistje zijn waar Frits eerder geld heeft gepakt).
In de afl zien we Liesbeth geen geld pakken, alleen een joker, verder zigzagt ze maar wat door de ruimte, zoals ze zelf zegt. Maar toch is het geld weg daar op die plek, hoe kan dit..? is dit een strategie van de mol, gewooon zomaar rondlopen, geld en jokers kwijt maken/weggooien en dat we in afl 10 beelden zien hoe liesbeth geld weggooit? (bijvoorbeeld in die put op de achtergrond) Of heb ik het spel gewoon verkeerd begrepen?