Op basis van 3 dingen weet ik haast zeker wie de mol is: Liesbeth
1. Bij de duikopdracht met de foto's van de ouders staan op alle foto's van de kandidaten een wit kadertje met daarop het WidM logo, behalve bij de foto van Liesbeth.
Toen aan het eind van de opdracht Marit alles op de juiste volgorde moest zetten was de foto van Liesbeths ouders iets groter dan de andere foto's
Zie onderstaande afbeelding met schermprintjes
2. Bij de onderhandelingen over Marit en William gaat Frits samen met Liesbeth en Tim voor toch de executie voort te zetten maar al het geld te behouden. Frits en Tim kiezen gewoon voor het rode kaartje, maar Liesbeth kiest voor groen, dat betekend executie wordt stop gezet maar omdat dit niet unaniem is wordt de pot weer op € 0,- gezet.
3. Bij de brug opdracht waarvan ze moesten abseilen en omhoog klimmen. Moest de mol tegen Art zeggen wie wel of niet zou gaan.
Voorspelde de mol het goed was het - € 500 had de mol het fout dan kwam er € 500 bij.
Tim, Annemarie en Liesbeth hadden hierbij - € 500
Ook heb ik nog een twijfel gevalletje, toen ik van de week even een stuk van aflevering 1 terug keek zag ik bij de foto opdracht dat de Mol die in t begin door Art werd losgelaten in de middle of nowhere die 2 foto's had.
Op het stukje van die foto vind ik dat die het meeste vergelijkkennis toont met die foto van Liesbeth, want op de foto van de Mol zie je een lichtblauw stukje beetje schuin omhoog lopen en op die foto van Liesbeth komt deze foto terug.