Je moet niet vergeten dat de kandidaten en de mol 24/7 samen zijn, waar wij, pakweg gemiddeld 59 minuten per week van te zien krijgen. Stel je merkt dat je veel verdacht wordt, wat je lijkt mij, als de mol, zijnde eerder wilt voorkomen. Voor een kandidaat is dat precies andersom. Hoe meer jouw verdenken, hoe meer jij kans maakt om te winnen (Art vorig jaar, althans qua montage van de uitzendingen).
Dus om dan te roepen dat ze teveel geld opleveren... De mol weet immers ook waar de beste kansen liggen om weer te plunderen met alle voorkennis over de opdrachten. Bovendien is het de laagste pot ooit! Knap staaltje werk!
Ik hoop dat Hade het is. AM heb ik nooit verdacht eig, dusdat zou ik fantastisch vinden en Liesbeth tja.... Eerlijk gezegd dacht ik vanaf het begin, nog voor de uitzendingen dacht ik dat zij de mol zou zijn. Ik vond het er meteen in afl 1 ook wel heel er bovenop liggen, althans hoe het op mij over kwam. Leek me altijd leuk om vanaf het begin goed te zitten. Maar niet op deze manier...Daarom heb ik haar van mijn lijstje gehaald. Dus ik zou het niet leuk vinden, maar wel knap van die pot!!! En wat is niet leuk...het is een spel, toch?!