Ik heb al eens eerder gelezen over de bio's van de kandidaten, maar ik kan het alleen maar linken aan Liesbeth dus plaats ik het maar hier. Er bestaat blijkbaar geen topic over hints op de officiele site, so here it goes.
In de bio's van de kandidaten op de widm.nl site wordt er vermeldt wie allemaal een prijs heeft gewonnen in het verleden. Buiten 2 personen hebben ze allemaal ooit iets gewonnen of waren ze op zijn minst genomineerd. Die twee personen zijn Liesbeth en Marit.
Alle deelnemers en hun awards op een rijtje:Anne-Marie: Gouden Beeld
Hadewych: Gouden Kalf
Tim: Jury- en de publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunst Festival, genomineerd voor de Neerlands Hoop cabaretprijs
William: nominatie voor de Johnny Kraaijkamp Musical award, winnaar Musical Award
Frits: beste Citymarketing van Nederland
Maarten: Olympisch goud in Peking, sportman van het jaar
Dio: finale Grote Prijs van Nederland en genomineerd voor 3FM Awards, State Awards
Marion: Gouden Strop
Acht van de tien kandidaten wonnen dus al ooit een of andere award, of ze werden al genomineerd voor een of andere prijs.
Liesbeth en Marit wonnen niets of daar wordt toch niks van vermeldt. Van Marit zou je eventueel nog kunnen zeggen dat in haar bio staat dat ze in 2012 speelt in de nieuwe AVRO-jeugdserie 'Koen Kampioen'. Ook een soort winnaar dus.
Dus enkel naar Liesbeth is er geen vermelding naar een prijs/winnaar, daaruit zou je kunnen concluderen dat ze de verliezer van dit seizoen is. Of ze is de Mol natuurlijk. Zij wint nl. ook geen prijs, zij krijgt enkel de eer.
* Tot mijn grote verbazing is het ook een potentieel interessante hint richting Hadewych, maar dat is niet op zijn plaats hier in het Liesbeth topic. Als Hadewych erin blijft, later meer daarover.