Liesbeth je was mss een nepmol, maar dan tenminste toch geen irritante nepmol zoals Nadja Hüpscher. Ik geloof dat de helft van de 'molacties' van Liesbeth effectief te wijten waren aan haar onkunde of door pech tot stand waren gekomen. Ik denk trouwens dat zij wel een degelijke Mol zou kunnen geweest zijn, want ze is duidelijk een intelligente dame. Ik had haar dan ook de overwinning gegund.
Ja mee eens, ze had het zeker kunnen zijn. Het was de edit met name die haar 'onaantrekkelijk' maakte, en ook waardoor mensen hoopten dat zij het niet was volgens mij.
Qua acties had ze het zonder meer kunnen zijn zonder dat het ooit te raar was.
Er waren een paar dingen waardoor ze het volgens mij, los van de edit, niet was omdat daaruit bleek dat ze geen voorkennis had in tegenstelling tot Anne-Marie. Bovendien elk klein ding dat ze deed overdreven belichten is gewoon onnodig voor de mol. En onwaarschijnlijk.
Maar qua acties was ze zeker niet zo 'storend' als bepaalde nepmollen in het verleden, en ik denk dat haar verontwaardiging over Art die haar een beetje op die manier labelde ook wel oprecht en terecht was. Het was voornamelijk de edit, de keuze haar in de spotlight te zetten in de edit ook. Liesbeth kijkt sws vrij stoïcijns en reageerde soms eerde onderkoeld althans zo leek het tov de overige kandidaten - zo is ze gewoon, net als Tim die ook niet veel emotie verried in dat opzicht. Dat werd onmiddellijk tegen haar gebruikt zoals AM ook al zei.