Noteer, schrijfster zijn is blijkbaar niet het geschikte beroep om mee te doen aan de Mol. 't Is nu al het tweede jaar op rij dat een veelbelovende schrijfster er meteen uitvliegt. Als er volgend jaar een meedoet is ze gegarandeerd de Mol! Al denk ik niet dat er nog iemand gaat durven haha.
Gek, want als je het mij zou vragen zou ik hebben gezegd dat Marion ver zou komen. Ik had immers veel van haar verwacht nadat ik even research deed naar haar achtergrond (haha klinkt erg, gewoon op haar site hoor). Alleen al dat ze thrillerauteur is spreekt tot de verbeelding in dit spel. De thrillerschrijfster die de saboteur ontmaskert.
Ze is volgens mij wel een intelligente vrouw, maar het is zoals ze zelf zegt, ze heeft alles kapot geredeneerd. Een echte detailfreak dus zoals ik al vermoedde en zo zichzelf naar een 'game over' schoot. Haar gedachten leken zo helder aan het eind, zij was de enige (volgens wat we te zien kregen) die bedenkingen maakte over het vrijstellingspel. Maar dat was dus allemaal schijn. Zeer spijtig, net hetzelfde gevoel als met Hanna vorig jaar. Er zat zeker nog meer in dan we nu van haar hebben gezien. Wel fijn om te zien dat ze zo van zich afzette, een echte vrouw met karakter, geen schrik voor conflict toen ze daar eventjes William terechtwees (terwijl haar eigen paintballgeweer weigerde om mee te werken). Ze zou dus best wel een goeie kandidate zijn geweest als ze tenminste was geslaagd in die belangrijke eerste test. Maar dat hoeft niks te betekenen, eigenlijk trok ze alleen maar aan het kortste eind. De anderen weten echt nog niet wie het dan wel is hoor.
Verder, mooi dagboek maar dat mag je wel verwachten van een schrijfster.