@Lo
No offence, maar je lijkt tot allerlei mijns inziens nogal voorbarige conclusies te komen omtrent Marit, als mol.(Alsmede diverse andere kandidaten, in het verlengde daarvan).
Ze kan het prima zijn natuurlijk, maar de manier waarop je andere kandidaten nogal kortzichtig wegstreept, geeft op zijn minst te denken wat mij betreft.
Je geeft aan nu al zeker te weten dat het Marit is, vnl op basis van wegstreep-acties,
Diezelfde wegstreep-acties lijken echter nogal bevooroordeeld, eerlijk gezegd. Het komt me sterk voor als doelredeneren, zelfs.
Een voorbeeld hiervan is dat Liesbeth niet in aanmerking komt voor molschap omdat ze geen kokertje weet te vinden in de gletsjer opdracht .. (So what?).
Je schijnt nog steeds uit te gaan van het 'perfecte' molscenario, maar weinig mollen 'passen' daarin en 1 enkele aflevering lijkt me sws veel te weinig om tot dergelijke conclusies te komen ..?! (Misschien blijk je gelijk te hebben achteraf, ik hoop het eigenlijk bijna niet
- op basis van wat je gezegd hebt iig.. Maar dan is dat een vrij trieste conclusie en als je al zo negatief bent erover vóór de start, wat moet het dan verder worden..?!)
Volgens jou verloopt alles nog steeds via perfecte molprincipes en gebeurt er niks om dat te verstoren...Meermaals is echter gebleken dat die vlieger niet opging (oa vorig jaar waar je zelf volkomen fout zat, eveneens zeggende hoe saai je het vond etc.)
Ik zeg niet dat Liesbeth de mol is begrijp me niet verkeerd.. Ik denk alleen dat je veel te kort door de bocht gaat, om 'bewijs' voor je eigen theorie te vinden in plaats van andersom, i.e. kijken naar de feiten en daar een theorie op bouwen.
Vorig jaar was je ook niet bereid om te kijken naar dingen die er wel degelijk op wezen dat Pepijn wellicht niet de mol zou zijn. Sterker nog je vond het allemaal zo voorspelbaar en saai.. (remind you of something??)
Wellicht heb je nu wel gelijk maar ik zou bijna hopen van niet omwille van deze feiten..
Het is vrij irritant namelijk iemand zijn vooringenomen mening alleen maar te horen bevestigen door eigen zeer selectieve 'feiten', en vervolgens die persoon voor de serie echt op gang is te horen zeggen dat het allemaal al zo voorspelbaar is dat hij eigenlijk hoopt dat het toch allemaal anders is dan hij vanaf dag 1 zelf aanneemt, en waar hij naar toeredeneert... Ongeacht de persoon in kwestie of zelfs zijn/haar molstactiek..
Je zei zelfs dat je superverrast was door Patrick vorig jaar.. Wtf.. Had je je ogen ueberhaupt wel open toen en zou je er misschien iets van kunnen opsteken..?
Anyway good luck maar als je nu na afl 1 al zo verveeld bent waarom kijk je dan nog..?