Vond Marit ook weer vreemde lichaamstaal vertonen. Het kan een tic zijn, maar ze zat weer aan haar kin te prutsen tijdens de executie, al de tweede keer op rij. Geen idee wat dat mag betekenen? Toen ze haar groen scherm te zien kreeg vond ik haar reactie opnieuw niet zo oprecht lijken. Ze hield daarbij haar hand voor haar mond, alsof ze haar eerste reactie trachtte te verbergen.
Haar gesproken reactie "Die had ik echt niet verwacht, maar goed" ('maar goed', komt voor in het eerste moldagboek) Vind het sowieso een vreemde reactie voor een kandidaat. Die hoort toch niet veel te zeggen tijden
Er klopt gewoon iets niet met Marit. I can't explain. Tot nu toe heb ik een sterk gevoel dat ze erg berekenend en doordacht reageert op zowat alles.
En dan wou ik nog iets vermelden. Marit zat de eerste executie aan de rechterkant van de groep (Marion valt af). Deze keer zit Marit aan de linkerkant (Dio valt af). Hou nu het introfilmpje in je achterhoofd. De namen van de vrouwen behalve die van Liesbeth kwamen van rechts en die van de mannen van links. Stel Marit is de Mol, tot nu toe zou ze dan door haar plaats tijdens de executie aangeven of er een man (links) zal vertrekken of een vrouw (rechts). En nu zal de discussie wel beginnen, 'vanuit wie gezien'? Simpel, vanuit Marit gezien!