Maar ik geloof ook erin dat een Mol voorbereid moet zijn op wie er elke keer afvalt. Zou toch dom zijn als Mol, dat je je geen houding weet te geven omdat er iemand afvalt die je graag hebt. Het blijft een spel van emoties. Daar moet je toch boven staan! En dat kan volgens mij alleen als je dat allemaal al op voorhand weet.
Ik vind dat altijd een beetje een onzin argument eerlijk gezegd.
Mollen zijn gewoon mensen die 'meer' hebben met bepaalde mensen en een emotie kan je ook overrompelen. Er zijn meerdere mollen geweest die aan hebben gegeven bepaalde executies moeilijker te hebben gevonden omdat iemand die ze graag mochten vertrok.
Daarnaast was er sprake van slaaptekort (20 uur per dag licht), kou/ lichamelijk afzien, spanning en de gebruikelijke mol-elementen. Nog los van het feit dat Hadewych net zwanger is hetgeen een behoorlijke impact is op je hormoonhuishouding.
Maar goed dit gaat verder over Marit. Ik moet zeggen dat ik nu ik de test opnieuw bekeek, haar reactie me wel vrij oprecht overkwam. Ik kan alleen die fixatie op de getallen niet plaatsen, die vind ik merkwaardig.
Nog eens goed op gaan letten volgende aflevering want ik ben nog steeds niet overtuigd.