Maar de opdracht zou nog saaier zijn geweest als het bellen neit gelukt was. (Slecht excuus, ik weet het.)
Ik denk eerder dat het iets te maken heeft met het feit dat ze daar met Maarten stond in dat geval (mocht Marit de mol zijn dus - op dit moment is ze niet doorgestreept maar ik zal dan vanaf afl 4 meer overtuigends moeten zien.
)
Maarten zat overal zo bovenop dat ze sws weinig ruimte kreeg, en aangezien zij bovenop de toren is geplaatst moest ze kiezen wat te doen, mollen of dan maar overdreven erin meegaan en met vertrouwen spelen. Aangezien Maarten zo alert was en de meeste lastiger antwoorden lijkt te hebben verzameld (i.e. aantal buslijnen, aantal eilanden), kon ze bijna niet anders dan de zaak naar zich toe trekken en dan maar het positieve eruit halen.
Ik heb nog steeds meer bedenkingen bij die envelop. Ik kan er wel een verklaring voor bedenken uiteraard, maar dan zal ze toch echt meer en duidelijker mols moeten gaan zijn van nu af aan.
Mijn hoop is dat deze "omdat ik je niet vertrouw"-mentaliteit gaat misbruiken om te zorgen dat er minder geld in de pot komt. "Vertrouwen" is het sleutelwoord als het gaat om mol Marit. Dat is in elk geval hoe ik haar mol rol op dit moment zie.
Tja. Het is in ieder geval opvallend hoe vaak ze het zegt. Het klinkt mij nog steeds enigszins neppig in de oren maar wie weet is dat gewoon hoe ze is. Moeilijk te zeggen. Maar opmerkelijk is het wel iig.