Zoals ik al heb gepost, heeft ze meerdere keren haar best gedaan om de opdracht te laten lukken, terwijl hier als mol geen enkele aanleiding toe was...
Ze had mee kunnen gaan met Maarten zijn 'Ijsland is ook een eiland' theorie, al is het maar om tijd te rekken...
Hiermee is ze absoluut geen mol, en al is het zo, dan zou ze zich alleen verdacht maken bij Maarten. Een risico wat een mol kan, nee MOET nemen...
Verder vraagt ze Tim haar woorden duidelijk te herhalen (zodat de hele groep het hoort). Had ze als mol ook niet hoeven doen (juist niet). Volgens mij is zij ook nog eens degene die Maarten er op wijst dat de groep er al aan komt (waarom zou je dit doen als mol)...
Dit zijn gewoon feiten, we hebben het allemaal kunnen zien. Dit in tegenstelling tot de aanname dat er meer om de opdracht heen moet zitten, die echt nergens op gebaseerd is...
Haar actie om de opdracht met het rook zo goed mogelijk te laten gaan komt op mij dus over als een actie van een fanatieke en alerte kandidaat, niet als mollenactie.